Joshi Bharat viccesnek szánt monológja arról, miért szar a magyar reklámszakma. A végén "poén". jujjbaz+++++ A film valószínűleg a "Hogyan ne csináljunk vírusreklámot?" szekció példamunkája lesz az Országos reklámkonferencián: Hová tűnt…
A néma múzsa, és a vírus halála
2009.09.04. 13:38 :: A Hannibal Lektűr-attitűd
23 komment
Címkék: reklám bazmeg joshi bharat
Nap Leghülyébb Kommentje
2009.09.01. 13:43 :: A Hannibal Lektűr-attitűd
Ezennel megalapítom az NLK awardot, vagyis a Nap Leghülyébb Kommentje díjat. Az első díjazott "ceka", a modoros nylonnáci: ceka 2009.09.01 12:10:39 Az "egész pénzvilág", élükön a bankokkal, szar, szemét, tolvaj,…
Utolsó kommentek